Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Νέος προπονητής της Σταμάτας ο Σαβούρδος-«Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν», τόνισε στο Epsanastisentra

Ο Θανάσης Σαβούρδος είναι ο νέος προπονητής της Σταμάτας όπως ανακοινώθηκε και επίσημα πριν από λίγο. Ο νεαρός τεχνικός, ο οποίος τα τελευταία τρία χρόνια ήταν στον πάγκο του Γέρακα, είχε έρθει σε συμφωνία με τη διοίκηση της ομάδας εδώ και μία εβδομάδα, με την διοίκηση των «πράσινων» να γνωστοποιεί την είδηση αυτή σήμερα, μετά το τελικό ραντεβού που είχαν οι δύο πλευρές.
Ο νέος πρόεδρος της Σταμάτας, Βαγγέλης Κριεμάδης, ο οποίος θέλει να κάνει το… restart στην ομάδα, επέλεξε τον Θανάση Σαβούρδο για την τεχνική ηγεσία αφού είναι ένας προπονητής που γνωρίζει την κατηγορία και έχει επιτυχίες στο ενεργητικό του, μιας και με αυτόν στο τιμόνι του ο Γέρακας είχε στο παρελθόν πάρει την άνοδο στη Β’ ΕΠΣΑΝΑ.
Λίγο μετά την επίτευξη της συμφωνίας το «epsanastisentra» επικοινώνησε με τον Θανάση Σαβούρδο, με τον νέο τεχνικό της Σταμάτας να τονίζει στις πρώτες δηλώσεις του: «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του ΑΟ Σταμάτας για την πρόταση και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Μπάμπη Μαγγίνα που με προσέγγισε εδώ και αρκετό καιρό και μου έκανε αυτήν την πρόταση και έδειξε ότι ήθελε πολύ να επιτευχθεί η συμφωνία και να δρομολογηθεί η συνεργασία αυτή. Πλέον… σηκώνουμε μανίκια για να υλοποιήσουμε τον προγραμματισμό για τη νέα σεζόν. Θα χρειαστεί συστηματική δουλειά σε όλους τους τομείς, ώστε η Σταμάτα να ανακτήσει τη δυναμική που της αξίζει. Κλείνοντας θέλω επίσης να ευχαριστήσω και τις υπόλοιπες ομάδες που με προσέγγισαν, ωστόσο οφείλω να πω ότι η φιλοσοφία της νέας διοίκησης της Σταμάτας ήταν αυτή που ταιριάζει απόλυτα με τη δική μου, γι’ αυτό και επέλεξα να αποτελέσει η νέα μου ομάδα τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου