Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Φυλακτός: «Οι δυσκολίες μας πείσμωσαν!»

Για τη χρονιά που ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο και την ομάδα του μίλησε στο «epsanastisentra» ο Νίκος Φυλακτός. Ο τερματοφύλακας του Παλληνιακού τόνισε ότι οι δυσκολίες στα μέσα της σεζόν πείσμωσαν τον ίδιο και τους συμπαίκτες του, που κατάφεραν να φτάσουν σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία, αναφέρθηκε στο μέλλον του, αποκαλύπτοντας πως έχει προτάσεις από ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, αλλά σημείωσε ότι θα κάνει το επόμενο βήμα μόνο όταν είναι σίγουρος.
Ο Φυλακτός είχε φέτος το ρεκόρ απαραβίαστης εστίας στην ΕΠΣΑΝΑ, καθώς κατάφερε να μην δεχτεί γκολ για 685 λεπτά σερί, δηλαδή για εννέα ματς και 55 λεπτά. Επίτευγμα που το οφείλει στη συνολική προσπάθεια της ομάδας του, αλλά και την προσωπική του απόδοση. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε και ο γυμναστής τερματοφυλάκων των «κιτρινόμαυρων», Γιάννης Παπαμιχαήλ, τον οποίο και ευχαρίστησε ο Νίκος Φυλακτός, όπως ευχαρίστησε ξεχωριστά και τον συμπαίκτη του Γιάννη Κολοτούρο, τον Γιάννη Στασινόπουλο, τον Βαγγέλε Χαντέ και όλο το προπονητικό τιμ.
«Ειλικρινά ήταν μια δύσκολη και ψυχοφθόρα χρόνια. Ενώ ξεκινήσαμε με τους καλύτερους οιωνούς έχοντας ως μοναδικό στόχο την άνοδο στη Γ’ εθνική μετά τα Χριστούγεννα και με την αποχώρηση του κ. Στασινόπουλου βρεθήκαμε μετέωροι. Πολλά παιδιά όπως και εγώ δεν ξέραμε τι μας ξημερώνει και τι θα γίνει με το μέλλον μας, όμως όλα πήγανε καλά και όλες αυτές οι δυσκολίες μας πείσμωναν και έτσι πετύχαμε τον στόχο μας!», τόνισε ο Φυλακτός για τη σεζόν που μας πέρασε.
Αναφορικά με την προσωπική του απόδοση και τα σχέδια του για το μέλλον και αν σκέφτεται το βήμα παραπάνω, ο 19χρονος τερματοφύλακας σχολίασε: «Πράγματι ήταν μια πολύ καλή χρόνια. Το να πετυχαίνεις τον στόχο σου και να μην αντιμετωπίζεις προβλήματα τραυματισμού είναι αυτό που θέλει κάθε ποδοσφαιριστής! Σίγουρα θα ήθελα να κάνω το επόμενο βήμα άλλωστε είναι και το όνειρο ζωής όμως θέλω να είμαι σίγουρος για την κίνηση αυτή. Άλλωστε από την ζωή μου έχω μάθει πως μικρά βήματα και σταθερά φέρνουν το καλύτερο αποτέλεσμα».
Για το αν υπάρχει τον έχουν προσεγγίσει ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, ο Φυλακτός σχολίασε: «Έχω προτάσεις από ομάδες ανώτερης κατηγορίας που θα τις σκεφτώ σοβαρά, αλλά όπως προείπα κ πριν θέλω να είμαι σίγουρος για την επόμενη κίνηση μου».
Καταλήγοντας, ο Νίκος Φυλακτός έστειλε τις ευχαριστίες του: «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Παπαμιχαήλ που ήταν και είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στον κ. Στασινόπουλο που με έχει στηρίξει και ήταν δίπλα μου αυτά τα δυο χρόνια! Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον coach κ. Χαντέ και όλο το προπονητικό τιμ για όσα μου έχουν μάθει αυτόν τον ενάμιση χρόνο που είμαστε μαζί αλλά μια ειδική αναφορά αξίζει ο αρχηγός μας ο Γιάννης Κολοτούρος που με έχει σαν παιδί του και μου έχει μάθει τόσα πολλά πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου