Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Αποχώρησε από τα Καλύβια ο Πουλόπουλος!

Οριστικά αποχώρησε από τον ΠΑΟ Καλυβίων ο Νίκος Πουλόπουλος, εξέλιξη αναμενόμενη αφού ο μέχρι πρότινος πρόεδρος της ομάδας είχε γνωστοποιήσει στον κύκλο του την πρόθεσή του αυτή, που οριστικοποιήθηκε σήμερα με τη δήλωση που απέστειλε στα μέσα ενημέρωσης.
Αναλυτικά ο Νίκος Πουλόπουλος είχε αναφέρει στη δήλωσή του: «Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες,
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται τρία χρόνια από τότε που τα μέλη του ΠΑΟ Καλυβίων με τίμησαν με την ψήφο τους, στηρίζοντας το πλάνο μου για το σωματείο και μου εμπιστεύτηκαν τις τύχες του. Σήμερα, σχεδόν 36 μήνες μετά από τη στιγμή που ανέλαβα τη μεγάλη ευθύνη, έφτασε η ώρα του απολογισμού και η στιγμή που ο δικός μου κύκλος στον προεδρικό θώκο κλείνει.
Υπηρέτησα τον ΠΑΟ Καλυβίων, με πίστη, συνέπεια, προσήλωση και υπευθυνότητα προκειμένου να βάλω και γω ένα λιθαράκι στην ιστορία του συλλόγου. Σ΄ αυτό το διάστημα η ομάδα άλλαξε σε όλα τα επίπεδα. Εξυγιάνθηκε οικονομικά και γιγαντώθηκε αγωνιστικά. Η ανδρική ομάδα επέστρεψε στην Α΄ κατηγορία και την τρέχουσα σεζόν διατηρήθηκε σ΄ αυτή φτάνοντας παράλληλα μέχρι τα ημιτελικά του Κυπέλλου – και μια ανάσα από τον τελικό – της ΕΠΣΑΝΑ. Ο ΠΑΟ Καλυβίων έκανε την υπέρβαση κερδίζοντας πανάξια την εκτίμηση και τον θαυμασμό της ποδοσφαιρικής κοινότητας της Ανατολικής Αττικής.
Τομές έγιναν και στις ακαδημίες του συλλόγου και είμαι βέβαιος πως τα αποτελέσματά τους θα φανούν το προσεχές διάστημα. Στο σωματείο συνέχισαν να δραστηριοποιούνται δεκάδες μικροί αθλητές, παρότι η αντικατάσταση του χλοοτάπητα αποτέλεσε τροχοπέδη στην ανάπτυξη των τμημάτων υποδομής όπως εγώ και οι συνεργάτες μου την οραματιστήκαμε. Όμως το γηπεδικό δεν ήταν ένα πρόβλημα που η λύση του βρισκόταν στα δικά μας χέρια…
Σ΄ αυτά τα χρόνια σίγουρα έγιναν και λάθη. Αλλά ποιος είναι αυτός που εργάζεται και δεν κάνει λάθη…
Σήμερα ανακοινώνω την παραίτηση του από το αξίωμα του Προέδρου του Δ.Σ. του ΠΑΟ Καλυβίων. Λόγοι προσωπικοί  με οδήγησαν σ΄ αυτή μου την απόφαση που είναι οριστική και αμετάκλητη.
Ευχαριστώ όλους τους παράγοντες που συνεργάστηκα την περίοδο της προεδρίας μου, τον κόσμο των Καλυβίων για την στήριξή του και τους διαβεβαιώνω πως θα βρίσκομαι πάντα στο πλευρό του σωματείου, συμβάλλοντας με την γνώση και την εμπειρία μου.

                                                                                                Με τιμή,

                                                                                                Πουλόπουλος. Η. Νίκος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου