Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Καραμολέγκος: «Είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου!»

Λάβρος ήταν στην επίσημη τοποθέτησή του ο Βαγγέλης Καραμολέγκος, με αφορμή τη ματαίωση του ΔΣ της ΕΠΣΑΝΑ! Ο Α’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης στάθηκε στο γεγονός ότι ο ίδιος θέλησε να σεβαστεί τους νόμους και τις δικαστικές αποφάσεις που έχουν παρθεί στο προγραμματισμένο για σήμερα ΔΣ, ωστόσο αυτό δεν συνέβη θεωρώντας ότι η μη προσέλευση των μελών είναι επιτηδευμένη!
Ο Βαγγέλης Καραμολέγκος δεν φοβήθηκε να βγει μπροστά μετά τη ματαίωση του προγραμματισμένου ΔΣ και σημείωσε πως θα πρέπει όλοι να θυμούνται ότι τα μέλη του ΔΣ της ΕΠΣΑΝΑ εξυπηρετούν τα συμφέροντα των σωματείων και πως τα αξιώματα και οι θέσεις συμβούλου δεν είναι για να καυχιέται ο καθένας ότι της έχει! Επίσης τόνισε ότι είναι έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες του και πως θα πρέπει ο καθένας να κάνει το ίδιο στο επόμενο ΔΣ που θα περιέχει συγκεκριμένα θέματα!
Αναλυτικά στη δήλωσή του ο Βαγγέλης Καραμολέγκος σημειώνει: «Μετά τις τελευταίες εξελίξεις η ένωση έχει μπει σε περιδίνηση για την αντιμετώπιση της οποίας χρειάζεται συλλογική βούληση από το διοικητικό συμβούλιο. Είμαι υποχρεωμένος να σέβομαι τους νόμους και τις δικαστικές αποφάσεις πόσο μάλλον όταν κατέχω και ένα αξίωμα. Δεν μπορώ παρά να θεωρήσω το σημερινό γεγονός (μη απαρτία) τυχαίο και όχι επιτηδευμένο. Να είστε σίγουροι πως στο επόμενο συμβούλιο που θα περιέχει συγκεκριμένα θέματα θα πρέπει ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Να μη ξεχνάμε πως εξυπηρετούμε τα συμφέροντα της Ένωσης, των σωματείων και κανενός άλλου. Η ΕΠΣΑΝΑ υπήρχε πριν από εμάς και θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά από εμάς. Τα αξιώματα και οι θέσεις συμβούλου σε θεσμούς είναι τρόπος επίλυσης προβλημάτων της κοινωνίας και όχι για να καυχιέται ο καθένας ότι τις έχει. Εγώ είμαι έτοιμος να αναλάβω τις δικές μου… είμαι σίγουρος πως και οι συνάδελφοι μου θα κάνουν το ίδιο.
Α’ αντιπρόεδρος ΕΠΣΑΝΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου