Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Γιαρένης: «Με θυσίασαν ως Ιφιγένεια»

Άμεση ήταν η αντίδραση του Δημήτρη Γιαρένη στην απόφαση που εξέδωσε η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ. Ο έκπτωτος πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ, με δήλωσή του στη σελίδα του στο Facebook, τόνισε ότι θυσιάστηκε ως Ιφιγένεια από έναν πειθαρχικό διωκόμενο δικαστή, ο οποίος προσπαθεί να εξιλεωθεί, ενώ επιβεβαίωσε ότι θα προσφύγει στο διαιτητικό δικαστήριο.
Αναλυτικά στη δήλωσή του ο Δημήτρης Γιαρένης τονίζει: «Ένας πειθαρχικά διωκόμενος δικαστής που έχει προσφάτως προκαλέσει την κοινή γνώμη και το περί δικαίου αίσθημα αποφάσισε ΈΞΙ μήνες!!! μετά την εκδίκαση της έφεσης μου να με θυσιάσει σήμερα ως ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ στην προσπάθεια του να εξιλεωθεί. Ευτυχώς υπάρχει και τρίτος βαθμός το Διαιτητικό δικαστήριο όπου εκεί δικάζουν Αρεοπαγίτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου