
«Επιτέλους ήρθε η δικαίωση από την Επιτροπή Εφέσεων. Και όπως είχα πει η απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας ήταν καλά στοιχειοθετημένη που δεν υπήρχε περίπτωση να αλλάξει», τόνισε ο Παπαμακάριος και πρόσθεσε: «Έστω και μετά από ενάμισι χρόνο το θέμα πλέον τελείωσε οριστικά και θα πρέπει η ΕΠΣΑΝΑ να κοιτάξει μπροστά και τα μέλη του ΔΣ της Ένωσης θα πρέπει να αποκαταστήσουν την υπόληψη και την αξιοπρέπεια της Ένωσης. Εύχομαι για το καλό της Ένωσης τα σωματεία και οι παράγοντές τους, ψύχραιμα και νηφάλια, να αξιολογήσουν την απόφαση αυτή και να πάρουν αποφάσεις για το καλό της Ένωσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου