Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Δαγγούλης: «Μαθημένοι στα δύσκολα»

Τελικό παραμονής χαρακτήρισε το παιχνίδι που ακολουθεί με τον Θησέα Νέας Μάκρης ο Κυριάκος Δαγγούλης, με δηλώσεις του στο «epsanastisentra». Ο τεχνικός του Άρη Βούλας σημείωσε ότι η ομάδα του είναι μαθημένη στα δύσκολα και τόνισε ότι ευελπιστεί οι παίκτες του να ανταποκριθούν στις προκλήσεις ενός τόσο σημαντικού παιχνιδιού.
«Στο παιχνίδι με την Κερατέα εμφανίσαμε ένα αρκετά καλό πρόσωπο. Ειδικά στο ανασταλτικό κομμάτι θεωρώ ότι σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού πήραμε πολύ καλό βαθμό. Νομίζω ότι δεν απειληθήκαμε σε καμία στιγμή από τον αντίπαλο. Από την άλλη και εμείς επιθετικά δεν δημιουργήσαμε πολλές καταστάσεις στην αντίπαλη περιοχή. Τελικά από μια αδράνεια σε ένα κόρνερ του αντιπάλου δεχτήκαμε ένα χαζό γκολ και στη συνέχεια δεν καταφέραμε να αντιδράσουμε», τόνισε για το ματς που προηγήθηκε με την Κερατέα ο Δαγγούλης.
Για την αναμέτρηση με τον Θησέα Νέας Μάκρης, ο τεχνικός του Άρη Βούλας σχολίασε: «Ακολουθεί ένας τελικός παραμονής στη μάκρη με τον Θησέα. Μια πολύ καλή ομάδα που δίνει και αυτή όπως και εμείς τη δική της μάχη για παραμονή. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στους παίκτες μου. Σίγουρα το ρόστερ μας έχει μικρύνει πολύ αριθμητικά, περιορίζοντας τις επιλογές, ωστόσο είμαστε οικογένεια και όλη τη χρονιά ο ένας αποτελεί το στήριγμα για τον άλλο. Άλλωστε, είμαστε μαθημένοι στα δύσκολα. Ευελπιστώ να είμαστε συγκεντρωμένοι, πειθαρχημένοι στο πλάνο μας και να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις ενός τόσο σημαντικού παιχνιδιού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου