
«Είναι ένα πολύ σημαντικό ματς με τεράστια βαθμολογική σημασία για εμάς, αυτό με τον Ολυμπιακό Αγίου Στεφάνου. Πρόκειται για μία αναμέτρηση που έχει το στοιχείο του τοπικού ντέρμπι και θα είναι μια πάρα πολύ δύσκολη αναμέτρηση. Πιστεύω ότι το ματς αυτό θα κριθεί στις λεπτομέρειες», τόνισε ο Παπασταματίου και πρόσθεσε: «Εμείς είμαστε σε καλή κατάσταση, δουλεύουμε εντατικά σε καθημερινό πλαίσιο και ευελπιστούμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα ώστε να κάνουμε ακόμη ένα βήμα και να βρεθούμε πιο κοντά στην παραμονή».
Πλην του Κωστένογλου όλοι στον Παθιακάκη είναι ετοιμοπόλεμοι, αφού επέστρεψε ακόμη και ο Σπαγής που ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου