
Στις 4 Μαρτίου και στις 10:58 το πρωί στη σελίδα «ΓΣ Μαρκό 1927» δημοσιεύτηκε η εξής ανακοίνωση: «Ο Γυμναστικός Σύλλογος Μαρκό νιώθει την ανάγκη να απαντήσει στους δημοσιογράφους που με εντολές που παίρνουν γράφουν και σπιλώνουν την ιστορία του συλλόγου μας ...
Πρώτον το χέρι οι έκανε ο ποδοσφαιριστής Αλέξανδρος Ρεντζής και δόθηκε το πέναλτι η μπάλα είχε κατευθείαν προς τα δίχτυα και με αυτό τον τρόπο θεώρησε ο ποδοσφαιριστής πως θα γλιτώναμε το γκολ.
Δεύτερον τα ποδοσφαιρικά παράσιτα και ότι προκαλούσε βρωμιά στο σύλλογο μας το έχουμε αποβάλει εδώ και 15 Χρόνια αφού πρώτα βέβαια φρόντισαν να ρίξουν τη ΜΑΡΚΟ κατηγορία».
Ως επαγγελματίας δημοσιογράφος που ασχολούμαι εδώ και μια δεκαετία με το ρεπορτάζ της ΕΠΣΑΝΑ έχω να σημειώσω τα εξής:
Όταν θέλετε να είστε σωστοί και να στηρίζετε τις θέσεις σας καλό θα είναι να αποκαλύψετε τα ονόματα των δημοσιογράφων στους οποίους αναφέρεστε. Βλέπετε η συγκεκριμένη ανακοίνωση μπορεί κάλλιστα να οδηγήσει σε μηνύσεις, αγωγές κλπ… Γι’ αυτό πρέπει να γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένοι με ονόματα, έτσι ώστε οι θιγόμενες πλευρές να μπορούν στη συνέχεια να ακολουθήσουν τη νομική οδό.
Περιμένω λοιπόν εντός των επομένων ημερών να βγείτε και να διευκρινίσετε σε ποιον αναφέρεστε, ή έστω να προχωρήσετε σε απόσυρση της συγκεκριμένης ανακοίνωσης ζητώντας δημόσια συγνώμη για το άθλιο περιεχόμενό της. Άλλωστε, υπάρχουν και τα συνδικαλιστικά όργανα των δημοσιογράφων που μπορούν να ασχοληθούν με το θέμα αυτό, αν αυτό ζητηθεί. Και θα ασχοληθούν και θα γίνει γνωστό σε όλη την Ελλάδα το θέμα…
Υ.Γ.: Να χαίρεστε τον εμπνευστή της ανακοίνωσης!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου