
Πριν από την έναρξη του αγώνα προηγήθηκε τελετουργικό, με τις οι δύο ομάδες να μπαίνουν μαζί στον αγωνιστικό χώρο. Το καλωσόρισμα έκανε ο Δημήτρης Γιαρένης, ενώ ακολούθησαν σύντομοι χαιρετισμοί από τον Δήμαρχο Μαρκοπούλου Σωτήρη Μεθενίτη και τον Δήμαρχο Ραφήνας – Πικερμίου Βαγγέλη Μπουρνούς.
Ανάμεσα στον κόσμο που παρακολούθησε τον αγώνα, ήταν και ο τ. Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου Βασίλης Πιστικίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Πέτρος Φιλίππου, ο Δήμαρχος Σπάτων – Αρτέμιδος Δημήτρης Μάρκου, ο Νικόλαος Αντωνίου, πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, Β’ Επιλαχών στην Περιφέρεια Αττικής, η Δημοσιογράφος Χαρά Ξάνθη, ο πρόεδρος του Αθηναϊκού Γιώργος Φλαμπόυρης, ο πρ. πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Γιώργος Παπαμακάριος, ο πρόεδρος του Αήττητου Σπάτων Νίκος Κατσιγιάννης και ο τεχνικός διυθυντής της ομάδας Δημήτρης Μητρογιάννης, ο Άκης Θηβαίος πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΠΣΑΝΑ, ο πρόεδρος του ΠΑΟ Καλυβίων Νίκος Πουλόπουλος με τον γενικό αρχηγό της ομάδας Κώστα Αποστόλου, οι προπονητές Χριστοφιλέας, Οικονομόπουλος, Παπαϊωάννου, Τσιγκούλης και Κερκύρας, ο διαιτητής Δημ. Γκούγκαρης, οι ποδοσφαιριστές του Αετού Πικερμίου Βοτσίδης, Παναγόπουλος και Δογάνης.
Στα του αγώνα οι Λιγνιτωρύχοι πήραν στα πέναλτι 6-5 τη νίκη απέναντι στη Μαρκό μετά από 120 λεπτά αγώνα όπου τελείωσε 0-0.
Μεγάλο φωτορεπορτάζ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου