Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Τέλος ο Σαντριάς από τη Μαρκό

Παρελθόν από τη Μαρκό αποτελεί ο Βασίλης Σαντριάς, όπως ο ίδιος ανακοίνωσε μέσω της σελίδας του στο Facebook. Στην ανάρτησή του ο μεσοεπιθετικός των «πράσινων» υποστήριξε ότι δέχτηκε ψυχολογικό πόλεμο, ενώ ευχαρίστησε τους δύο αντιπροέδρους Βασίλη Παπουτσή και Νίκο Βήχο, τον γενικό αρχηγό της ομάδας Σπύρο Καλανιώτη, το τεχνικό τιμ, τους υπαλλήλους και τον κόσμο της Μαρκό.
Αναλυτικά στη δήλωσή του ο Βασίλης Σαντριάς αναφέρει:
«Μετά από ώριμη σκέψη..και με το μυαλό μου καθαρό.....ήρθε η ώρα να πω αντίο σε μια ομάδα που έζησα δυνατές συγκινήσεις....την αγάπησα και αγαπήθηκα.....πρόσφερα πάντα το 110% μου...κι αν δεν είχα τραυματιστεί θα πρόσφερα ακόμα περισσότερα....Δυστυχώς δέχθηκα συνεχόμενη λάσπη και συνεχόμενες πισώπλατες μαχαιριές...ΠΟΥ ΕΠΗΡΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ....ο λόγος που έκανα υπομονή ήταν για 4-5 Ανθρώπους....Από τον Ιανουάριο είχα ζητήσει να φύγω....αλλά δεν ήθελα να «κρεμάσω» κάποιους Ανθρώπους που με στήριξαν...και τους ευχαριστώ......δέχτηκα τρομερό ψυχολογικό πόλεμο από κάποια άτομα της ομάδας....με αποκορύφωμα ο προηγούμενος γενικός αρχηγός εν ονόματη Δρίτσας να λέει ότι έχω λάμα στο πόδι και δεν θα ξαναπαίξω μπάλα.....και βρέθηκα με το ενάμιση πόδι εκτός ομάδας....και είναι πολλά ακόμα που θα τα πω όταν έρθει η ώρα.....η ομάδα έχει βρει ανθρώπους που την στηρίζουν και την αγαπάνε αλλά δεν τους αφήνουν να κάνουν την δουλειά τους........
Ευχαριστώ πολύ τον τωρινό ΓΕΝΙΚΟ ΑΡΧΗΓΟ Σπυρος Καλανιωτης τους αντιπροέδρους Vasilis Papoutsis και Nikos Vichos τον προπονητή μου Ιωαννης Μαγγινας τους Γυμαστές που συνεργαστήκαμε Manolis Askounis και Giorgos Giokas  τους φροντιστές της ομάδας Akis Tsivourakis και Dimitroula Georgiou τον κ. Giannis Nikolaou και όλο τον κόσμο του Μαρκοπουλου που με αγάπησε.....
ΜΑΡΚΟ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ......Εις το επανιδειν...........-
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΝΤΡΙΑΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου