Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

«Κρέμασε» τα παπούτσια του ο Χάλαρης-«Θα συνεχίσω να υπηρετώ τη στρογγυλή θεά», τόνισε



Την απόφασή του να «κρεμάσει» τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, μετά από 27 χρόνια στους αγωνιστικούς χώρους, γνωστοποίησε ο Γιώργος Χάλαρης. Ο πολύπειρος άσος, που αγωνίστηκε από μισή σεζόν σε Λαυρεωτική και Ολυμπιακό Λαυρίου, με προσωπική του δήλωση σημείωσε ότι θα συνεχίσει να υπηρετεί το ποδόσφαιρο, από το πόστο του προπονητή.
Αναλυτικά στη δήλωσή του ο Γιώργος Χάλαρης τόνισε: «Μετά από 27 χρόνια συνεχούς παρουσίας ως ποδοσφαιριστής έφτασε το πλήρωμα του χρόνου(όπως φτάνει σε όλους) και αποφάσισα να αποσυρθώ από την ενεργό δράση αλλά όχι και από το δημοφιλέστερο άθλημα στο κόσμο. Θα συνεχίσω να υπηρετώ τη στρογγυλή θεά από διαφορετικό πόστο όμως, εκείνο του προπονητή .Κλείνω τη καριέρα μου πλήρης, γεμάτος εμπειρίες που θα θέλω να μεταφέρω στα νέα παιδιά και να τα διδάξω το ευ αγωνίζεσθαι. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους μου στάθηκαν αλλά κι εκείνους που δεν μου στάθηκαν. Διδάχτηκα και στις δυο περιπτώσεις. Εάν αδίκησα κάποιον όλα αυτά τα χρόνια ζητάω συγνώμη, δεν είχα καμία πρόθεση. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κατά καιρούς συμπαίκτες μου για όλες τις ευχάριστες στιγμές που περάσαμε μαζί. Θα τους έχω πάντα στη καρδιά μου.
Μετά τιμής,
Γιώργος Χάλαρης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου