Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Τσούνης: «Νιώθω τυχερός που ξεκίνησα στο Κρυονέρι»

Τυχερός που ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα σε ανδρικό επίπεδο στο Κρυονέρι, την ομάδα που έκλεισε την ποδοσφαιρική του καριέρα, δήλωσε στο Epsanastisentra ο Σπύρος Τσούνης. Ο νεαρός τεχνικός αναφέρθηκε στη δουλειά που γίνεται στην ομάδα και ευχήθηκε να γυρίσουν όλοι πίσω υγιείς στη δράση.«Θεωρώ ότι ο πρώτος στόχος που έβαλα επιτεύχθηκε, αφού επανήλθε το καλό κλίμα στα αποδυτήρια. Γεγονός στο οποίο συνετέλεσε ότι ξέρω καλά όλα τα παιδιά, μιας και είμαι αισίως στον τρίτο χρόνο παρουσίας μου στο Κρυονέρι. Πλέον δουλεύουμε με ευχαρίστηση στις προπονήσεις και αυτό βγάζει υγεία στην ομάδα και έχουμε βελτιώσει αρκετά την εικόνα μας στα δύο επίσημα ματς που βρίσκομαι στον πάγκο. Όλοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και πλέον θεωρώ ότι έχουν το κατάλληλο κίνητρο για να δουλέψουν ακόμη πιο σκληρά», τόνισε στο Epsanastisentra ο Σπύρος Τσούνης και συνέχισε: «Νιώθω τυχερός που η προπονητική μου αρχή σε αντρική ομάδα έγινε στην ομάδα που τελείωσα την καριέρα μου. Το Κρυονέρι έχει ένα καλό ρόστερ με έμπειρους ποδοσφαιριστές και πολλούς καλούς νεαρούς που προέρχονται από τα τμήματα υποδομής της ομάδας, στα οποία είμαι τα τρία τελευταία χρόνια. Η διακοπή σίγουρα δεν μας κάνει καλό, αλλά επειδή προέχει να είμαστε όλοι υγιείς θα δουλέψουμε με υπομονή σε ατομικό επίπεδο για έναν μήνα και ελπίζουμε να επιστρέψουμε σύντομα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου