Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Παρελθόν από τον Παλλαυρεωτικό ο Διακορώνας

Οι τίτλοι τέλους ανάμεσα σε Παλλαυρεωτικό και Γιάννη Διακορώνα έπεσαν, αφού οι δύο πλευρές δεν ανανέωσαν τη συνεργασία τους. Ο 20χρονος άσος πλέον είναι ελεύθερος να συνεχίσει αλλού την καριέρα του, ενώ μέσω του Epsanastisentra ευχαρίστησε τους Λαυριώτες και σημείωσε ότι αποχωρεί έχοντας κάνει φίλους!
Ο Διακορώνας είναι 20 ετών, παίζει ως δεξί μπακ-χαφ και πριν τον Παλλαυρεωτικό φορούσε τη φανέλα του Πρωτέα Παλαιάς Φώκαιας. Στη δήλωσή του στο Epsanastisentra ο Διακορώνας σημείωσε: «Μετά από ένα χρόνο συνεργασίας με την οικογένεια του Παλλαυρεωτικού γιατί για εμένα θα είναι πάντα οικογένεια οι δρόμοι μας κάπου εδώ χωρίσουν, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλοι την διοίκηση του Παλλαυρεωτικού μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη και την υπερπροσπάθεια που έκαναν πέρσι το καλοκαίρι για να με ντύσουν με τα χρώματα της ομάδας, καθώς και όλα τα παιδιά που με έκαναν από την πρώτη στιγμή να νιώθω άνετα και ευπρόσδεκτος σε αυτήν την ομάδα. Έχω να θυμάμαι μόνο καλά πράγματα από το πέρασμα μου στο Λαύριο και σίγουρα αυτή η φιλία δεν θα μείνει μόνο εκεί θα συνεχιστεί για πάντα εύχομαι στα παιδιά και στην ομάδα καλή ποδοσφαιρική χρόνια και είναι σίγουρος ότι θα τα πάνε περίφημα γιατί είναι μαχητές και το δείξαμε και πέρσι. Ευχαριστώ για όλα ακόμα μια φορά παίχτες, προπονητές, διοίκηση καθώς και τον κόσμο του Παλλαυρεωτικού που ήταν πάντα δίπλα μας ήρθα σαν φίλος και φεύγω σαν φίλος εις το επανιδείν!!!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου