Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Αξιώτης: «Εγώ είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου»

Τοποθέτηση με αφορμή τα όσα έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα περί κρούσεων από ομάδες για να τις αναλάβει, αλλά και το γεγονός ότι ήταν στη φωτογραφία της παρουσίασης του Γιάννη Μαγγίνα, έκανε στο Epsanastisentra ο Νίκος Αξιώτης. Ο πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου σχολίασε πως δεν πρόκειται να αναλάβει άλλη ομάδα, αφού είναι φίλαθλος των ερυθρολεύκων και αυτήν την ιδιότητα θα έχει από εδώ και στο εξής!
«Ήμουν στη φωτογραφία της παρουσίασης του Γιάννη Μαγγίνα, γιατί απλώς έχω δεσμευτεί να τρέξω κάποια πράγματα μέχρι το φινάλε της φετινής σεζόν, άσχετα αν έχω παραιτηθεί από την προεδρία της ομάδας. Έχω μάθει να τηρώ τον λόγο μου και γι’ αυτό έχω δεσμευτεί μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς να συνδράμω σε κάποια πράγματα που αφορούν το σωματείο. Ωστόσο, από τη νέα σεζόν δεν θα είμαι στο ΔΣ της ομάδας», τόνισε ο Νίκος Αξιώτης στο Epsanastisentra.
Με αφορμή τη φημολογία περί κρούσεων που έχει δεχτεί από άλλες ομάδες για να αναλάβει ως πρόεδρος (σ.σ. μέσα σε αυτές έχει ακουστεί και η Προοδευτική) ο Νίκος Αξιώτης σχολίασε: «Από την ημέρα που ανακοίνωσα την παραίτησή μου από την προεδρία του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου έχω δεχτεί αρκετές κρούσεις από ομάδες για να ηγηθώ διοικητικά τη νέα σεζόν. Ωστόσο, η απάντηση σε όλους ήταν αρνητική. Είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου και δεν πρόκειται να προδώσω την ομάδα μου. Θα συνεχίσω να τη στηρίζω ως φίλαθλος πλέον και θα είμαι κοντά της σε όλα τα παιχνίδια!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου