Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Παπαδόπουλος: «Θίγεται η αξιοπρέπεια μου…»

Θιγμένος εμφανίστηκε με δήλωσή του στο Epsanastisentra ο Μάκης Παπαδόπουλος, με αφορμή την τιμωρία του με 6 αγωνιστικές από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑΝΑ. Ο τεχνικός του Νικολακάκη στάθηκε στο γεγονός ότι δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα ως τώρα, κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά όλοι οι παράγοντες-παίκτες-διαιτητές-γιατροί και φίλαθλοι που τον ξέρουν μέσα από τα γήπεδα.
Στη δήλωσή του ο Μάκης Παπαδόπουλος σημειώνει: «Μένω άναυδος με την ποινή των 6 αγωνιστικών αλλά έχω μάθει να σέβομαι τις αποφάσεις των δικαιοδοτικών οργάνων.
Δεν δέχομαι όμως αυτά που μου καταλογίζουν
Ουδέποτε απώθησαν κανέναν ουδέποτε έπιασα από τον λαιμό κάποιον ουδέποτε εξύβρισα κανέναν.
Θίγεται η αξιοπρέπεια μου όταν με χρεώνουν κάτι τέτοιο.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά όσοι με γνωρίζουν προπονητές παράγοντες διαιτητές παίκτες γιατροί φίλαθλοι μέσα και έξω από τα γήπεδα.
Είμαι ένθερμος υποστηρικτής του fair play και τις ευγενούς άμιλλας από όλους προς όλους και έτσι θα συνεχίσω είτε χάνω είτε κερδίζω αυτό μου το αναγνωρίζουν όλοι το αν την ώρα του αγώνα υπάρχει ένταση είναι κάτι που συμβαίνει σε όλους.
Δούλευα δουλεύω και θα δουλεύω με μικρές ηλικίες ακόμα και σε ανδρικές ομάδες και θα προσπαθώ πάντα να περνάω τα πιο πάνω μηνύματα στους παίκτες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου