Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Ένας χρόνος Epsanastisentra!!!

Νιώθω πως ήταν σαν… χθες που συζητούσα με το παρεάκι της Κερατέας για το θέμα αυτό. Και με παρακίνησαν να το κάνω. Να ανοίξω ένα blog και να βοηθήσω κι εγώ με τη σειρά μου στην προβολή των πρωταθλημάτων και των σωματείων της ΕΠΣΑΝΑ. Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα να το κάνω πράξη…
Και πέρασε κιόλας ένας χρόνος! Σβήσαμε μαζί το πρώτο κεράκι! Η στήριξη μεγάλη από την πρώτη στιγμή. Δεν χρειάζονται τα νούμερα, τα κρατάω για εμένα. Άλλωστε, αυτά με βοηθούν να βελτιώνομαι και να βάζω νέους στόχους.
Δεν θέλω να πω πολλά, παρά μόνο να ευχαριστήσω αρχικά το παρεάκι της Κερατέας που μου έβαλε την ιδέα και μου έδωσε και το όνομα! Ευχαριστώ λοιπόν τον Άκη Θηβαίο και τον Σπύρο Κοντό, που την 30η Ιουνίου του 2017 μου πρότειναν να κάνω την κίνηση αυτή και εγώ την υλοποίησα δύο ημέρες αργότερα, στις 2 Ιουλίου.
Οφείλω να ευχαριστήσω επίσης τους αναγνώστες, που αυξάνονται καθημερινά, όπως επίσης και τους ανθρώπους που με στήριξαν εμπράκτως στην προσπάθεια αυτή. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν ο Σπύρος Λουκάτος, ο Δημήτρης Πάπιος, ο Γιώργος Παπαμακάριος και πλέον στην παρέα αυτή προστέθηκαν ο Νίκος Αξιώτης και ο Άκης Θηβαίος.
Σας ευχαριστώ θερμά όλους και υπόσχομαι να συνεχίσω ακόμη πιο δημιουργικά!
Μπάμπης Πουλούτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου