Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Και του χρόνου στα «κιτρινόμαυρα» του Άρη Βούλας ο Λιόσης!-«Σαν τους παράγοντες του Άρη πουθενά!»

Δεν χρειάστηκε πολύ για να πάρει ο Άρης Βούλας το ΟΚ του δυναμικού αμυντικού μέσου Χρήστου Λιόση, προκειμένου να συνεχιστεί η συνεργασία των δύο πλευρών για ένα ακόμη χρόνο.
Ο 27χρονος χαφ ήταν από τους βασικούς συντελεστές στην περιπετειώδη –είναι αλήθεια– σεζόν για την ομάδα των Νοτίων Προαστίων καθώς με την εμπειρία του από τις επαγγελματικές κατηγορίες βοήθησε τον σύλλογο να παραμείνει στην κατηγορία και η παραμονή του είχε κριθεί επιβεβλημένη από τους ανθρώπους των «κιτρινόμαυρων».
Από την πλευρά του ο Λιόσης με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Άρη Βούλας είπε τα καλύτερα λόγια για τη διοίκηση του Άρη Βούλας, που ήταν και ο καθοριστικός παράγοντας για να συνεχίσει τη συνεργασία του με τους «κιτρινόμαυρους». «Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δ.Σ του Άρη Βούλας και κυρίως τον αντιπρόεδρο και γενικό αρχηγό της ομάδας, Στέλιο Τσαλδάρη για τον σεβασμό και την εκτίμηση που έδειξαν στο πρόσωπο μου. Έχω περάσει από πολλές ομάδες αλλά σαν τους παράγοντας του Άρη Βούλας δεν έχω γνωρίσει πουθενά», τόνισε χαρακτηριστικά ο 27χρονος μέσος και κατέληξε: «Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια αλλά να είναι σίγουροι ότι θα δείξω και φέτος το ίδιο πάθος και την ίδια αγωνιστική συμπεριφορά για το καλό της ομάδας, στην οποία παλιότερα έχει αγωνιστεί και ο πατέρας μου. Ο ερχομός του νέου προπονητή Τάσου Τασιόπουλου είμαι σίγουρος ότι θα συμβάλλει θετικά για την επίτευξη των στόχων μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου