Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Ασλάνης: «Τον πρώτο λόγο ο Κεραυνός»

Για τη σεζόν που μας πέρασε αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στο «epsanastisentra» ο Μάνθος Ασλάνης. Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός τόνισε ότι τον πρώτο λόγο θα τον έχει ο Κεραυνός, παρά το γεγονός ότι έχει προτάσεις από ομάδες, στάθηκε στις στιγμές που έζησε στην ομάδα της Κερατέας, αλλά και στον Παλλαυρεωτικό, τη φανέλα του οποίου φόρεσε στο πρώτο μισό της σεζόν, ευχαρίστησε όλους με τους οποίους συνεργάστηκε, αλλά και τη σύζυγό του.
«Μια ακόμη χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ο Ιανουάριος με βρήκε στην ομάδα του Κεραυνού Κερατέας, δίνοντας μου την ευκαιρία και την τιμή να φορέσω την φανέλα ενός μεγάλου και ιστορικού συλλόγου. Στόχος της ομάδας ήταν ο τερματισμός της στην 5η θέση, πράγμα το οποίο συνέβη παρότι δεν ήταν η καλύτερη χρονιά της, κατά τη δική μου άποψη.
Η πρόκριση στο θεσμό του κυπέλλου δεν συνεχίστηκε καθότι η Θύελλα Ραφήνας μας απέκλεισε στα προημιτελικά. Μια ομάδα μεγαλύτερης κατηγορίας, η οποία αξίζει να σημειωθεί πως κατέκτησε το κύπελλο και είναι ήδη στους 8 για το κύπελλο ερασιτεχνών.
Όσο αφορά τον εαυτό μου, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απόδοση μου στην ομάδα του Κεραυνού, καθότι σε 320 λεπτά συμμετοχής, κατάφερα να σκοράρω 3 φορές, με μοναδικό σκοπό να δίνω όλο μου το πάθος και την αγάπη μου για το ποδόσφαιρο στο 100%, είτε έπαιζα 1 λεπτό είτε 90.
Από μέρους μου, θέλω να ευχαριστήσω ολόκληρο το επιτελείο του Κεραυνού, από τους παίκτες, την διοίκηση, τον προπονητή και όλους τους παράγοντες που συνετέλεσαν στο να έχω μια ξεχωριστή εμπειρία και αρκετές στιγμές για να θυμάμαι αυτούς τους 4 μήνες. Σίγουρα τον πρώτο λόγο για την συνέχεια της νέας χρονιάς θα τον έχει ο Κεραυνός Κερατέας», τόνισε για τη θητεία του στον Κεραυνό ο Ασλάνης.
Για το πρώτο μισό της σεζόν, αλλά και τις σκέψεις του για τη συνέχεια, ο 26χρονος μεσοεπιθετικός σημείωσε:  «Όσο αφορά το πρώτο εξάμηνο της αγωνιστικής μου περιόδου, στον Παλλαυρεωτικό, έχω μάθει να πορεύομαι στηρίζοντας τις επιλογές μου. Έτσι λοιπόν επέλεξα να φύγω από μια ομάδα όπου ο στόχος της ήταν η άνοδος στην Α ΕΠΣΑΝΑ και ο οποίος επετεύχθη, έχοντας και εδώ δώσει το 100% μου, σημειώνοντας 4 γκολ και 5 ασίστ σε (644' ) 13 ματς, βάζοντας και σε αυτή την ομάδα το λιθαράκι μου και βοηθώντας την σε αυτήν της την επιτυχία. Συγχαρητήρια λοιπόν στην ομάδα και της εύχομαι καλή συνέχεια στην επόμενη χρονιά και θέλω σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω την οικογένεια του Παλλαυρεωτικού για τις κακές αλλά και τις καλές στιγμές όπου ήταν και οι περισσότερες.
Ωστόσο δεν μετανιώνω για την απόφαση μου αυτή, γιατί γνωρίζω πολύ καλά, πως είναι καλύτερο να λείπεις, από το να περισσεύεις. Ίσως ακουστεί τετριμμένο, αλλά το μεγαλύτερο ευχαριστώ οφείλω να το πω στη γυναίκα μου, που μπορώ ακόμα και παίζω ποδόσφαιρο.
Τώρα όσο αφορά την συνέχεια μου ως ποδοσφαιριστής, μένοντας ελεύθερος από 1η Ιουλίου, οφείλω να σκεφτώ και να αξιολογήσω την καλύτερη απόφαση για εμένα και την οικογένεια μου, καθότι είναι αρκετά νωρίς και υπάρχουν ήδη κάποιες προτάσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου