Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Νικητές... στη διασκέδαση! (Video)

Με τον οικογενειακό τρόπο που χαρακτηρίζει τους Νικητές και με μεγάλη επιτυχία έγινε το Σάββατο 3/3 η ετήσια εκδήλωση των Νικητών Ανθούσας στο Στέκι του Ανδρέα στα Σπάτα. Στην εκδήλωση έδωσαν το "παρών" περίπου 200 άτομα, αθλητές, προπονητές, γονείς και φίλοι της ομάδας, διασκεδάζοντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες με όμορφη ελληνική μουσική.
Την εκδήλωση τίμησαν μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Παλλήνης Αθανάσιος Ζούτσος, o δημοτικός σύμβουλος κ. Λιακόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας της ΕΠΣΑΝΑ Γιάννης Νάκας και ο Γενικός Αρχηγός του ΠΑΟ Καλυβιων Κωνσταντίνος Αποστόλου.
Επίσης απονεμήθηκαν τα βραβεία «Αλέξης Τσόκος» στους αθλητές της ομάδας Νταλλαρή, Λέκκα, Παλαιοδήμο που προωθήθηκαν φέτος στην ανδρική ομάδα και προέρχονται από την Ακαδημία .Οι βραβεύσεις ολοκληρώθηκαν με τους πρώην προπονητές Β. Λαθουρά και Π.Αντωνόπουλο. Μεγάλος τυχερός της βραδιάς ο Κοσμάς Σωτηρόπουλος ο οποίος και κέρδισε το I phone 7, που ήταν ως έπαθλο των λαχνών.





Το βίντεο του Γιάννη Καφαντάρη από τη γιορτή των νικητών:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου