Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Τέλος ο Παπαϊωάννου από τη Λαυρεωτική-«Η πιο δύσκολη χρονιά μου»

Παρελθόν από τη Λαυρεωτική αποτελεί ο Γιώργος Παπαϊωάννου. Οι δύο πλευρές έλυσαν τη συνεργασία τους κοινή συναινέσει, με τον πρώην τεχνικό της ΑΠΕΛ να δηλώνει στο «epsanastisentra» ότι αυτή ήταν η πιο δύσκολη προπονητική του χρονιά και βγήκε πιο δυνατός μέσα από αυτή τη «δοκιμασία», όπως και η πρώην ομάδα του.
«Αποφασίσαμε από κοινού να λύσουμε την συνεργασία μας με την διοίκηση της. Λαυρεωτικής. Ήταν από την αρχή μια δύσκολη χρόνια, με πάρα πολλές δυσκολίες που εμφανίστηκαν στην πορεία. Παρόλα αυτά προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις καθημερινά να βοηθήσω την ομάδα. Είχα ως σύμμαχους τη διοίκηση και τους ποδοσφαιριστές, που σε όλο αυτό το δύσκολο εγχείρημα πραγματικά κατέθεσαν τον εαυτό τους. Μέτα από 11 χρόνια συνεχούς εργασία στους πάγκους ομάδων ήταν η πιο δύσκολη προπονητική χρόνια μου και μέσα από αυτήν την δοκιμασία βγήκαμε πιο δυνατοί όλοι», τόνισε ο Γιώργος Παπαϊωάννου και κατέληξε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της Λαυρεωτικής για την τίμια συνεργασία που είχαμε και τον πρόεδρο Δημήτρη Χαροκόπο, που προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις για το καλό της ομάδας, αλλά και τους ποδοσφαιριστές που έμειναν μέχρι τέλος και πάλεψαν για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου