Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Τσιγκούλης: «Να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του ΑΟ Άρτεμις έκανε στο «epsanastisentra» ο Πέτρος Τσιγκούλης. Ο πολύπειρος τόνισε ότι θα βάλει το λιθαράκι του έτσι ώστε η νέα του ομάδα να καταφέρει να πετύχει τους στόχους της και να φανεί ο ίδιος αντάξιος των προσδοκιών του ΔΣ της ομάδας.
«Ενώ έχω εργαστεί σε πολλές ομάδες της ΕΠΣΑΝΑ είναι η πρώτη φορά που θα εργαστώ για την ομάδα της πόλης που μένω. Θέλω να πω ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε όλοι μαζί με τη διοίκηση και τους παίκτες να καταφέρουμε να φέρουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει», τόνισε ο Τσιγκούλης και συνέχισε: «Υπάρχει ένα ρητό που λέει: “Ουδείς προφήτης στον τόπο του”, αλλά εύχομαι να καταφέρω να συνεχίσω την πολύ καλή δουλειά που έγινε από τους προκατόχους μου κ. Γεωργουλά και τους προηγούμενους. Θα βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου σε αυτήν την προσπάθεια, ούτως ώστε όλοι μαζί να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα το ΔΣ για την πρόταση και ελπίζω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου