Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Μακροδημήτρης: «Έρχονται καλύτερες ημέρες για τον Κεραυνό»

Ο Τάκης Μακροδημήτρης με την κόρη του Νατάσσα
που βαδίζει στα... χνάρια του
Την πεποίθησή του ότι η πορεία του Κεραυνού θα είναι καλύτερη στη συνέχεια εξέφρασε με δηλώσεις του στο «epsanastisentra» ο Τάκης Μακροδημήτρης. Ο τεχνικός της ομάδας Κερατέας στάθηκε στην εικόνα της ομάδας του στο δεύτερο μέρος, βάσει της οποίας –όπως σημείωσε– ο Κεραυνός δεν θα έχει πρόβλημα σε κανένα παιχνίδι.
«Θέλω να δώσω τα εύσημα στους παίκτες μου για την ψυχική δύναμη που έδειξαν στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον Αστέρα Βάρης που κατάφεραν αν και βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με 2-0 να πάρουν τον βαθμό, ενώ πιστεύω ότι μπορούσαμε να αγγίξουμε και τη νίκη. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί, παρόλο που δεχτήκαμε δύο γκολ χωρίς κάποια δουλεμένη φάση. Έχουμε πρόβλημα στις στημένες φάσεις και το έχουμε εντοπίσει και πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό», τόνισε ο Μακροδημήτρης και συνέχισε: «Στο δεύτερο μέρος με τις αλλαγές που έγιναν, γιατί πραγματικά οι δύο παίκτες που μπήκαν από νωρίς βοήθησαν πολύ και αυτό θέλω από όλους τους παίκτες μου, η εικόνα μας άλλαξε, δεν επιτρέψαμε στον αντίπαλο να μας απειλήσει –πέραν των στατικών φάσεων– και εμείς πιάσαμε υψηλά στάνταρ απόδοσης και πήραμε έναν βαθμό που τον αξίζαμε βάσει της εικόνας μας στο δεύτερο 45λεπτο. Η φανέλα του Κεραυνού είναι βαριά και έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να γυρίσουμε το εις βάρος αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για την ομάδα μου, γιατί πραγματικά αυτή η ομάδα αξίζει το κάτι παραπάνω και σίγουρα θα προσπαθήσουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας με την εικόνα μας και με θετικά αποτελέσματα. Εγώ απλά από την πλευρά μου, θέλω να πω ότι δεν ασχολούμαι με τη διαιτησία, παρά μόνο με την ομάδα μου, όπως και στα δύο πρώτα ματς, αλλά και όπως θα πράξω στη συνέχεια».
Για το παιχνίδι που ακολουθεί με τη Μάχη Μαραθώνα και τη συνέχεια, ο τεχνικός του Κεραυνού Κερατέας υποστήριξε: «Στο επόμενο ματς πάμε με καλή ψυχολογία μετά το αποτέλεσμα στη Βάρη. Θα σεβαστούμε τη Μάχη Μαραθώνα, όπως κάνουμε με κάθε αντίπαλο. Πιστεύω ότι με την απόδοση που πιάσαμε στο δεύτερο μέρος του αγώνα με τη Βάρη δεν θα έχουμε πρόβλημα σε κανένα παιχνίδι. Σίγουρα η απώλεια του Φραγκή στα πρώτα μας παιχνίδια μας έχει επηρεάσει, αφού τον έχω στα βασικά μου πλάνα, όπως και πέρυσι. Θεωρώ ότι με την επιστροφή του θα μου λυθούν τα χέρια όσον αφορά το δεξί άκρο της άμυνας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου