Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Σε απολογία ο Γκιόκας-«Ουδέποτε είχα απρεπή συμπεριφορά» το σχόλιό του

Ανάμεσα στις κλήσεις σε απολογία που γνωστοποιήθηκαν από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑΝΑ είναι και το όνομα του Γιώργου Γκιόκα, αλλά ελαφρώς… παραποιημένο, αφού αναφέρεται ως Γκώνιας! Ο βοηθός προπονητή του Αετού Πικερμίου, που παράλληλα εργάζεται και ως γυμναστής στον Αχαρναϊκό, πήρε επίσημα θέση για το περιστατικό της αποβολής του, σημειώνοντας με δήλωσή του στο «Epsanastisentra» πως ουδέποτε είχε απρεπή συμπεριφορά, όπως αναγράφηκε στο φύλλο αγώνος.
Για το περιστατικό της αποβολής του, ο Γιώργος Γκιόκας από την πλευρά του υποστήριξε: «O λόγος που με απέβαλε ο διαιτητής είναι επειδή του ζήτησε ο επόπτης να αποχωρήσω γιατί καθόμουν με τα πόδια πάνω στον πάγκο της ομάδας μου. Εγώ καθόμουν έτσι για να προστατευτώ από το φως του ήλιου, επειδή βρισκόμουν ασθενής στον πάγκο και συγκεκριμένα εμπύρετος. Από την πλευρά του ο βοηθός διαιτητή το θεώρησε ειρωνικό και έκρινε απρεπή τη συμπεριφορά αυτή για το ποδόσφαιρο!!! Όποιος έχει παίξει στο γήπεδο της Ραφήνας, γνωρίζει πως στους απογευματινούς αγώνες υπάρχει πρόβλημα με τον ήλιο στους πάγκους και είναι σύνηθες φαινόμενο να κάθονται πολλοί στην «πλάτη» του πάγκου και τα πόδια πάνω σε αυτόν, έτσι ώστε να προστατεύονται από τον ήλιο. Η δεύτερη επιλογή ήταν να είμαι όρθιος, κάτι το οποίο δεν επέλεξα, γιατί θεώρησα μη σωστό να είμαστε όρθιοι και οι δύο προπονητές. Ωστόσο, η απόφασή μου δεν άρεσε στον βοηθό, ο οποίος επέμεινε να καθίσω κανονικά στον πάγκο, κάτι που και δεν θα μου επέτρεπε να δω τον αγώνα λόγω του ήλιου, αλλά και θα επιδείνωνε την κατάστασή μου, μιας και όπως προείπα ήμουν εμπύρετος. Από την πλευρά μου του απάντησα πως δεν μπορώ να κάτσω όπως μου υπέδειξε επειδή δεν αισθανόμουν καλά και εκείνος με τη σειρά του μου απάντησε: “Κι εγώ το ίδιο, αλλά παίζω επόπτης”. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία… Λυπάμαι που η «απρεπής» συμπεριφορά μου έγινε αιτία για να μου γίνει και αλλαγή του ονόματος, αφού γράφτηκα με αυτό του συμπαθή προπονητή Τάκη Γκώνια. Το όνομά μου είναι Γεώργιος Γκιόκας και είμαι καθηγητής φυσικής αγωγής. Ουδέποτε είχε απρεπή συμπεριφορά ως τώρα με τη στάση μου και θεωρώ πως ούτε τώρα το έπραξα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου